Tuesday, January 19, 2010

1 malaysia graffiti jam at sg KELANG

31 ogos nie amat bermakna and bersejarah buat writers around malaysia!!! kitorang dikumpulkan di SYURGA GRAFFITI at SUNGAI KELANG, depan central market!!! 1st time tue bomb dengan lagenda2 graffiti malaysia... takpela... aku puasa pon, tetap bersemangat!! pagi2 aku dah bertolak dari segamat!!! dah la aku bawak paling banyak cans. hahaaa.. lebih 20 biji.. hahaa.. mengalahkan otai. bertemankan YAYA, aku semakin bersemangat!!! thanx YAYA 4 BEING MY LIFE PARTNER!! LOVE U SO MUCH!!! HUHUU.. adik angkatku, Dina n her bf, Nizam pon dtg gak..

START 2 PETANG,UNTILL 1 PAGI BARU SIAP AKU PUNYE PIECE!! tengok yang lain lagi cekal!!! dengan PRODO yang dihasilkan oleh PHOBIAKLIK AND PW, SUMPAH COOL!!!























No comments:

Post a Comment