Tuesday, January 19, 2010

INFO: GRAFFITI EQUIPMENT...

INFO: GRAFFITI EQUIPMENT...

ni aku nak selitkan sket2 info pasal equipment for graffiti.... huhuuu... terdapat pelbagai jenis caps dan setiap caps terdiri daripada pelbagai tekanan dan saiz semburan. (kalau salah tolong jolokkan k!!!)




CAPS

bawah nie FEMALE SPRAY CAPS, terdiri daripada 5 biji bagi setiap set. 1 set dalam lingkungan rm25 - rm30. kat malaysia, FEMALE CAPS nie boleh didapati di DISTRICT kat jalan imbi, THE SUPER SUNDAY kat bukit bintang plaza, KLAN kat dataran pahlawan melaka n PROCEEZ PROPAGANDA.




terdapat perbezaan tau antara FEMALE dgn MALE.... huhuu... MALE punye caps ada batang pada bawah caps tu and female tidak.. huhuu.. slalunye cans yang oversea menggunakan MALE. FEMALE caps yang selalu nye digunakan pada spray yang banyak terdapat di asia...









spray ANCHOR, T.O.A, SAMURAI, and yang biase kite gunakan leh pakai caps nie. tapi digalakkan menggunakan spray jenama "PYLOX" NIPPON PAINT. colour dia lagi pekat dan lagi cun berbanding spray lain. standard harga dalm rm5.50 hingga rm7.00. terdapat kat kedai2 hardware yang berhampiran!!!





yang bawah nie cans oversea yang menggunakan MALE CAPS. mahal sket tapi bagi sesiapa yang mampu, gunakan la beb coz kepuasannya yang maksimum!!! harga lebih kerang rm30 sebiji and juga terdapat di kedai2 tersebut..


ironlak artist series


montana 94



montana gold








No comments:

Post a Comment